Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

Η Γεωμετρία και η "τραγωδία " ενός μαθητή παραμονές Χριστουγέννων (Ποιήμα)






Ε ρε άτιμη Γεωμετρία
είκοσι περίμενα
και πήρα μόνο τρία.

Μ’ αυτό το " ρεζιλίκι "μου
χάνω το χαρτζιλίκι μου,

                                 και αντί στην καφετέρια
                                    ποτά και τόσα άλλα
                               με βλέπω μεσ’ το σπίτι μου
                                     να πίνω μόνο γάλα.


Και άμα βγώ καμιά φορά
Πρωτοχρονιά ή Φώτα
θα μου φωνάζει ο μπαμπάς
Γεωμετρία πρώτα.

Καλέ Άγιε Βασίλη μου
παρηγοριά του κόσμου
μάθε με καμιά άσκηση
να λύνω μοναχός μου.

Να μη νομίζουν όλοι αυτοί
πως είμαι και βλαμμένος
ότι μου λείπει το μυαλό
ότι είμαι κοιμισμένος.

                                   Αντί για δώρα δηλαδή
                                    ζητάω μόνο γνώσεις
                                   κατέβα από το τζάκι μας
                                  και έλα να μου τις δώσεις.

                                                                                         Β.Χ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου