Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Ποιος έκλεψε το αυτοκίνητο ;


Σε κάποια χώρα του κόσμου κλάπηκε ένα αυτοκίνητο.
Οι έρευνες της αστυνομίας  στράφηκαν μετά από πληροφορίες  στα άτομα  Α,Β,Γ,Δ και Ε . Κατά την ανάκριση οι πέντε ύποπτοι δήλωσαν τα ακόλουθα, χωρίς να γνωρίζει  ο  ένας τι είπαν οι άλλοι .
Α: « Δεν διέπραξα εγώ την κλοπή. Ποτέ δεν έχω κλέψει κάτι. Ο Δ  είναι ο κλέφτης.»
Β:  « Δεν το έκλεψα εγώ. Έχω μεγάλη οικονομική επιφάνεια και μπορώ να αγοράσω όσα αυτοκίνητα θέλω. Ο Ε γνωρίζει τον πραγματικό κλέφτη.»
Γ: « Δεν το έκανα εγώ. Δεν γνωρίζω τον Ε καθόλου. Ο Δ το έκανε.»
Δ: «Δεν το έκανα εγώ. Ο Ε το έκανε . Ο Α λέει ψέματα ότι εγώ έκλεψα το αυτοκίνητο .»
Ε: « Δεν το έκανα εγώ. Ο Β το έκανε . Ο Γ μπορεί να το βεβαιώσει , επειδή με γνωρίζει πολύ καλά.»
Οι αστυνομικοί που έκαναν τις ανακρίσεις  γνωρίζουν ότι καθένα από αυτά τα άτομα έκανε δυο αληθείς και μια ψευδή δήλωση. 

Ποιος έκλεψε το αυτοκίνητο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου