Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Οι Αμερικανοί λένε, "δεν είμαστε καλοί στα μαθηματικά"


  Πολλοί Αμερικανοί παραδέχονται ότι έχουν υπάρξει φορές που  δεν μπορούν να κάνουν τα μαθηματικά και είχαν δυσκολία υπολογίζοντας την πώληση με έκπτωση σε ένα κατάστημα ή τον υπολογισμό  του λογαριασμού σε ένα εστιατόριο. Στην πραγματικότητα, η συντριπτική πλειοψηφία των Αμερικανών πιστεύουν ότι η έλλειψη έμφασης στην ανάπτυξη στις καλές δεξιότητες στα μαθηματικά θα έχει αρνητικές επιπτώσεις για το μέλλον της οικονομίας τους.
Οι Αμερικανοί λένε «δεν είμαστε καλοί στα μαθηματικά."
Τρεις στους δέκα Αμερικανούς (29%) αναφέρουν ότι δεν είναι καλοί στα μαθηματικά.
  • Οι γυναίκες είναι πολύ πιο πιθανό από τους άνδρες να λένε ότι δεν είναι καλές στα μαθηματικά (37% έναντι 21%).
  • Οι νεότεροι Αμερικανοί είναι οι πιο πιθανό να πιστεύουν ότι δεν είναι καλοί στα μαθηματικά (18-24 ετών, 39%? 25-34 ετών, 36%).
Επιπλέον, πάνω από το ένα τρίτο των Αμερικανών (36%) παραδέχονται ότι έχουν υπάρξει πολλές φορές που  οι ίδιοι βρέθηκαν λέγοντας ότι δεν μπορούν να κάνουν μαθηματικά.
  • Οι γυναίκες είναι πολύ πιο πιθανό από τους άνδρες να συμφωνούν με τη δήλωση αυτή (43% έναντι 29%).
  • Οι νεότεροι Αμερικανοί είναι οι πιο πιθανό να αναφέρουν ότι έχουν υπάρξει πολλές φορές που  οι ίδιοι βρέθηκαν λέγοντας ότι δεν μπορούν να κάνουν τα μαθηματικά (18-24 ετών, 53%? 25-34 ετών, 53%).
Στην πραγματικότητα, η πλειοψηφία των Αμερικανών παραδέχονται ότι έχουν δυσκολία όταν έρχονται αντιμέτωπα με την εφαρμογή των μαθηματικών σε καθημερινές καταστάσεις.
Έξι στους δέκα Αμερικανούς (63%) αναφέρουν ότι είχαν δυσκολία να κάνουν κάποιο είδος των μαθηματικών, συμπεριλαμβανομένων της εκτίμηση της απόστασης ή του βάρους (35%), να υπολογίσουν πόσα ένσημα χρειάζονται για συνταξιοδότηση (34%), καθώς και τον υπολογισμό του φόρου (24 %).
Ένας στους πέντε Αμερικανούς παραδέχεται ότι είχε δυσχέρειες στη διαχείριση του προϋπολογισμού των νοικοκυριών (20%),τον  υπολογίσμό  στην πώληση με έκπτωση σε ένα κατάστημα (19%), ή τον υπολογισμό του λογαριασμού  σε ένα εστιατόριο (18%).
  • Οι γυναίκες είναι πολύ πιο πιθανό από τους άνδρες να αναφέρουν δυσκολία υπολογίζοντας την έκπτωση πώλησης σε ένα κατάστημα (23% έναντι 16%) 
Μερικοί Αμερικανοί (14%) αναφέρουν ότι είχαν δυσκολία στον καταμερισμό ενός λογαριασμού με φίλους.
Πολλοί Αμερικανοί αναφέρουν τα συναισθήματα του άγχους και της απογοήτευσης που αντιμετωπίζουν όταν έχουν να κάνουν μαθηματικά.

Παρά το γεγονός ότι κάποιοι Αμερικανοί αναφέρουν θετικά συναισθήματα, όταν έχουν να κάνουν μαθηματικά, όπως αυτοπεποίθηση (36%), γνώστες (34%), στην ευκολία (30%) και προετοιμάστηκαν (20%), ένας στους πέντε Αμερικανούς αναφέρουν ότι συνήθως αισθάνονται απογοητευμένοι ( 21%) ή άγχος (18%), όταν έχουν να κάνουν μαθηματικά.
Πολλοί Αμερικανοί αναφέρουν επίσης ότι όταν έχουν να κάνουν μαθηματικά,  συνήθως αισθάνονται ανεπαρκείς (15%) ή ανησυχία (13%).
Οι γυναίκες είναι πολύ πιο πιθανό από τους άνδρες να αναφέρουν αρνητικά συναισθήματα όταν έχουν να κάνουν μαθηματικά, συμπεριλαμβανομένων συναίσθημα:
  • Απογοητευμένες (26% έναντι 16%)
  • Ανήσυχες (22% έναντι 15%)
  • Ανεπαρκείς (20% έναντι 10%)
Η συντριπτική πλειοψηφία των Αμερικανών πιστεύουν ότι είναι σημαντικό να έχουν καλές δεξιότητες  στα μαθηματικά .
Σχεδόν όλοι οι Αμερικανοί (93%) συμφωνούν ότι η ανάπτυξη στις καλές δεξιότητες στα μαθηματικά είναι απαραίτητη για να είναι επιτυχής στη ζωή.
Η συντριπτική πλειοψηφία των Αμερικανών (95%) αναφέρουν ότι είναι εξίσου σημαντικό για την επόμενη γενιά να είναι καλοί στα μαθηματικά, όπως ήταν όταν μεγάλωναν.
Εννέα στους δέκα Αμερικανούς (90%) αναφέρουν ότι η έλλειψη έμφασης στην ανάπτυξη καλών δεξιοτήτων στα  μαθηματικά θα έχει αρνητικές επιπτώσεις για το μέλλον της οικονομίας τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου